Tiedote partion jäsenlaskutuksesta – syksy 2021

Tämä sähköposti sisältää partioharrastuksen kannalta erittäin oleellista tietoa, joten se on lähetetty kaikille jäsenille, heidän huoltajilleen sekä heille, joilla on avoin jäsenhakemus jäsenrekisterissä (= tutustumiskertoja on vielä jäljellä).

Uudet jäsenet: Säilyttäkää tämä viesti, sillä tarvitsette viestissä olevia tietoja, jos päädytte partion jatkamiseen tutustumiskertojen jälkeen. Jäsenlasku lähtee, kun olette tehneet päätöksen partion jatkamisesta ja jäsenhakemuksenne on kirjattu hyväksytyksi.

Partiossa kerätään vuosittain jäsenmaksu valtakunnallisella laskutuksella. Jo aikaisemmin mukana olleille jäsenlaskutus lienee jo osittain tuttua, mutta suurimmalle osalle liitteenä olevan tiedotteen lukeminen on silti varmasti hyödyllistä.

Jokaisen partiolaisen ja huoltajan osalta huolehdittehan seuraavista seikoista:
– Kuksassa ovat oikeat yhteystiedot.
– Laskutustapa on valittu mieleiseksi.

– Jäsenlaji on oikea (liitetiedostosta löytyvän taulukon mukainen).

Lisätietoja löydätte liitetiedostosta sekä täältä.

Tarvitsetko apua? Onko sinulla kysyttävää tai muuta asiaa? – Ota yhteyttä!

Yhteystietojen päivitykset, PartioID-tunnukset, sähköpostilistat ja muut tukiasiat TAI jos et ole varma, keneen sinun tulisi ottaa yhteyttä:
Viesteihin vastataan saman päivän aikana, mikäli tukipyyntö on lähetetty ennen klo 18:a.

Laskuihin liittyvät asiat:

Ryhmien toimintaan liittyvät asiat:
Oman ryhmän johtajat! Jos sinulla ei ole ryhmänjohtajien yhteystietoja, voit lähettää viestin edelleenlähetettäväksi os. [email protected]. Mainitse viestissäsi, minkä ryhmän johtajille viesti tulee välittää. Ryhmänjohtajien yhteystietoja löytyy myös syksyn alussa lähetetystä viestistä, jossa ilmoitetaan tulevan syksyn toimintaryhmä sekä Asiointipalvelun ”Tärkeät yhteystiedot” -kohdasta.

Lippukunnanjohtajalle (vrt. koulun rehtorille) kuuluvat asiat:

Varsinainen tiedote löytyy klikkaamalla alla olevaa tekstiä: